Tuesday, May 15, 2012

Mario Testino's Home in Vogue !









Kohen me te madhe te dites e kaloj me Arkitekturen , jam studente ne vitin e pare por kam mbaruar kater vite per dizajn Interieri. Prandaj vendosa ta beje edhe kete postim .. 
Shtepia e Mario Testinos ne revisten Vogue eshte nje enderr ...Veprat , Arti i kombinuar  me mobilje te mahnitshme dhe skulpture eshte me te vertete diqka fenomenale ..  


Enjoy it !  
                                                                  Xoxo, Ninna 

1 Comments:

At May 29, 2012 at 12:37 PM , Blogger Sekretet e Kleopatr√ęs said...

Wow...keto jane vertet shume te bukura, edhe une jam mahnitur kur i kam pare tek Vogue, Pikturat dhe cdo detaj tjeter, jane marramendese . I Enjoyed it a lot :-)))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home